idézet egy klasszikustól... sort of :-)

még bőven coelho, csernus és osho előttről. és egy nőtől!!! persze azért nem jane austen, de néha ott is van érték és értelem, ahol az ember a legkevésbé várná. tegnapelőtt este éppen azon gondolkodtam, hogy mégis mi végre..., amikor bevillant ez a két mondat. / lehet csodálkozni... micsoda nő, cica, a film cirka 117. percénél. egy teljesen jelentéktelen párbeszéd része. fene tudja, miért ez a rész maradt meg bennem még így tízegynéhány év után is. naigen, a „váltsd valóra a mesét“, és a „75ért a mama is nézheti“-n kívül :-) /

és tényleg. van nekem célom? tavaly óta talán csak egy. élni. a lehetőségekkel, amik jönnek. azt tenni, amihez kedvem van. nem mérlegelni, hogy ez most jó, vagy rossz, mit gondolnak róla mások, normális vagyok-e, illik-e ezt még így, ennyi idősen (!), stb. hogy ez nem cél? lehet, de nem izgat. két dolog biztos.

1/ ha ezzel valakinek problémája van, az az ő problémája;

2/ egyszer élek /mindenki, egyszer él, csak nem mindenki tudja.../, és nem szeretnék elszalasztott lehetőségek fölött keseregni, pláne, ha ott vannak az orrom előtt... / ki az már, aki ott áll az eiffel torony alatt, és azért nem megy fel, mert „hosszú a sor“ /.  a lényeg, hogy ennek köszönhetően jutottam el olyan helyekre, ahova el szerettem volna jutni / és olyanokra is, amiknek a létezéséről sem tudtam /, ismertem meg embereket, olvastam könyveket, néztem filmeket / ez utóbbiakra majd még egyszer kitérek részletesebben /, próbáltam ki új dolgokat... természetesen van egy nagy álmom is, kettő is, de a nagy álmokhoz idő kell. ahhoz pedig, hogy a „kicsi“ álmok teljesüljenek, csak figyelni kell. ébren kell lenni...

tehát hogy a kérdésre válaszoljak... a legközelebbi célom teljesíteni egy 30napos kihívást, előre a kocka hasért, felkiáltással. bár inkább arra vagyok kíváncsi, hogy képes vagyok-e végigcsinálni, minthogy végül lesz-e látványos eredmény. kemény harc lesz, aholis összecsap a kitartásom a lustaságommal. :-) we´ll see...

és olaszul tanulok. ez egy aránylag messzire nyúló történet, nem is részletezném. csak annyi, hogy elhatározásomat követően beírtam a gúgliba, online olasz tanfolyam ingyen... én lepődtem meg a legjobban, hogy van ilyen. ha ez nem jel, akkor mi?! és, hogy miért? mert van egy könyv, aminek nem ismerem a végét. és ezen mihamarabb változtatni szeretnék... ja, és ami fontos. csak olaszul létezik. egyelőre...

that´s all folks. a mai - rendkívüli szabad - napom több mint fele még hátravan. lássuk, mit lehet belőle kihozni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juhász Klára 2013.08.21. 20:43:06

A nap hátralevö részében remélem kihoztál egy jó kis sütit. :-)
Csak nem az insanityt szeretnéd végigcsinálni? Sok sikert!

pokheni 2013.08.22. 07:49:39

@Juhász Klára:
haha :-) te vagy az első "fecske" (-:
első megjegyzésre a válasz: nem emlékszem, de nem hiszem... talán :-)
a második kérdésre a válasz: deehoogy!!! megvagyte őőrülve? csak lájtosan :-)
de azért tegnap este lementem hídba a ténytől, hogy van egy kommentem :-)
süti beállítások módosítása